بخونو بخند!!!
تاريخ : 21 / 10 / 1391برچسب:, | 11:52 | نويسنده : علی معینی

خنده بازار, بخونو بخند

     هیچوقت همسرتون رو به خاطر عیب هایی که داره سرزنش نکنید
    چون اون بنده خدا
    به خاطر همین عیب ها بوده که نتونسته از شما بهتر پیدا کنه !
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣
    عزیزم
    خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم
    اما روم نمی شه…
    من…
    من عاشقت شده ام
    با من ازدواج می کنی ؟
    به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه؟
    گفتم تو دختری، اخلاق دخترا رو بهتر می شناسی!


نظرات شما عزیزان:

Erfan619
ساعت14:41---12 بهمن 1391
وای پسر دومی اسمیه فرداپیادش میکنم رویکی

yk dost
ساعت11:57---21 دی 1391
با عرض سلام من مدیر سایت الکا دانلود هستم از شما دعوت به هم کاری می شود(با حقوق) جهت هم کاری با شماره 05118483392 تماس حاصل فرمایید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ