یه سوال هزار جواب
تاريخ : دو شنبه 23 / 10 / 1391برچسب:یه سوال هزار جواب, | 19:23 | نويسنده : علی معینی

اگه کسی بیاید وبه تو بگویدکه فقط 24 ساعت وقت تا
اخرعمرت بیشتر باقی نمانده و تو وقت داری که در این
مدت همه ی کارهایت را انجام دهی چه کارهایی را انجام
می دهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

یعنی یه جواب برا این سوال هزااااااار جواب

ندارید!

اگه دارید تو بخش نظرات بفرستید

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت22:22---12 بهمن 1391
سعی میکنم ناکام ازدنیانرم

نامردا
ساعت14:06---12 بهمن 1391
بدترین جواب:قفا
بهترین جواب:آیسین
ولی من که مَردم الان میگم چیکار میکنم:
از همینجا تا درخونه ی عشقم که فکر کنم10کیلومتر راه میدویدم تا بهش برسم بگم دوسش دارم آخه10سال باهم دوستیم(خیلی هم صمیمی)اما هنوز هیچ کدوممون جرئت نکردیم به هم این کلمه رو بگیم دوسدارم وقتی بهش بگم بمیرم


آیسین
ساعت11:32---24 دی 1391
1.به همسرم می گم که چقدر دوسش دارم.
2.از همه عذر خواهی می کنم.
3.به شوهر گلی می گم که چقد باهاش خوشبخت بودم.
4.می ریم تمام کارای نکردمو تموم می کنم کمد و اتاق همسری و تمیز می کنم لباساشو اتو می کشم.
5.بعدم کلی نامه می نویسم برا تبریک روزایی که پیشش نیستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ